czwartek, 13 lutego 2014

Walentynki


Jutro przypadają WALENTYNKI.



Myślę, że jest to bardzo dobra okazja, aby okazać komuś, że go bardzo lubimy. Możemy przy tym pozostać anonimowi i podpisać się pod życzeniami "Walentynka". Osoba, której przekażemy walentynkę pewnie się domyśli, kto jest jej autorem, ale mimo wszystko pozostanie jakaś tajemnica. Myślę, że miło będzie okazać komuś sympatię, a może ktoś podrzuci walentynkę Tobie?

Niżej znajdziecie kilka sympatycznych wierszyków, które możecie napisać na swojej walentynce. Wszystkie pochodzą z serwisu www.superkid.pl




Cały dzień czekałam na ten dzień lutowy, 
by Ci zdradzić sekret i mieć ciężar z głowy.
W końcu ten dzień nadszedł, więc Ci skrycie mówię,
dobry z Ciebie kumpel i za to Cię lubię.


Chciałem dać Ci ciastko,  lecz się samo zjadło,
chciałem dać lusterko, lecz do rzeki wpadło.
Więc Ci tylko powiem, bo to dziś Walenty,
że dam Ci mą przyjaźń, nie jakieś prezenty.


Sprawdzianu dobrze nie napisałem,
bo wciąż o Tobie tylko myślałem.
A Ty się pewnie nie domyślałaś,
że bardzo mi się spodobałaś...


Oddam Ci moje śniadanie,
pomogę rozwiązać zadanie
i pamiętaj, w razie czego,
że jestem Twoim dobrym kolegą.



Podobno z okazji Walentynek  wysyłanych jest na całym świecie około miliarda kartek. Walentynki zajmują drugie miejsce po świętach Bożego Narodzenia w rankingu świąt, podczas których wysyła się bliskim najwięcej życzeń. Okazuje się, że zdecydowaną większość z tych życzeń wysyłają kobiety.





Z okazji tego sympatycznego święta życzę wszystkim dużo, dużo miłości.




Brak komentarzy: